aytnvrsl Bugün ikinci sezaryenimi olduumm. İlki çok rahat geçti inşallah buda öyle olur derken, bu daha da güzel geçtiii. Tüm sorularınızı alabilirim 😋🥰
Esmeral Hayırlı evlat olsun inşallah size. Kahve içmek kimi zararlı diyor kimi için diyor siz tükettiniz mi kahve?
Humannrle Esmeral ben annemin 3. Çocuğuyum hepimiz peş peşe olmuşuz diye bıkmış kadıncağız 🤭 biri anneme demiş ki eğer bi daha çocuğun olsun istemiyorsan doğumdan sonra acı bi kahve iç daha da olmaz annemde gerçekten içmiş ben 5 yaşıma (kendi 30uaşında) falan gelince 4. Çocuğu istemiş ama yıllarca olmamış ya Rabbim nasip etmemiş yada kahve etkilemiş bilemeyiz o yüzden içip riske atmamak lazım
aytnvrsl Amin inşallah. Evet tükettim hemşireler gelip kahve tüketebilirsiniz dediler sonrasında içtim
aytnvrsl Mervemommyy dikiş ağrım, hafif yanmam oldu. Ama dayanılmıcak gibi değildi. Hemen ağrı kesici verdiler zaten
Esmeral Humannrle yediğimiz içtiğimiz süte geçiyor bebek sağlığı açısından sorulan bir soruyu mizaha çevirmişsiniz ya helal olsun :) sabah sabah güldürdünüz bizi. :)
Esmeral Humannrle kullananların merak ettiği bir durum sizin kullanmadığınız yorumlarınızdan anlaşılıyor zaten.
sedamrt123 Sabah 9da benim de ikinci sezeryanom olacak ilki güzel de geçmişti ama deli gibi korkuyorum bu sefer. 😭😭
Humannrle Esmeral aaa evet ben hiç kullanmıyorum hatta acuvue mi saha kaliteli yoksa aır optıx color mu daha alerjenik onu bile bilmiyorum 😉 galiba sen cahilsin karşındakini de öyle sanıyorsun iyi oku yazıları lenslerini takıpta öyle gir foruma😉
Esmeral Humannrle ben hamdoldun yüksek lisans mezunu 657 ye tabi okul müdür yardımcısıyım. Okuduğumu çok çok iyi anlarım sizin seviyenize düşmek istemiyorum. Gidin başka yerlerde kendi seviyenize uygun kişilerle muhattap olun. En güzel günümü size mesaj yazarak harcayamam. Bugün sezeryan ameliyat oldum kahve de içirmediler lens ile de ameliyata girdim belki size de lazım olur.
Humannrle Esmeral muhattap olmayacaktınsa salça da olmasaydın müdür yardımcı olmak mesele değil kişilik oturmadığı sürece. Güzel gününüz olsa ne yine bana yazmayı dert etmişsiniz
Esmeral Humannrle sizin tabirinizle salça olan sizsiniz ve ne yazık ki bunun bile farkında değilsiniz. Ben kahve hakkında bilgi almak istedim ve siz kendinizce mizaha çevirdiniz sonra ben kontakt lensi sordum siz ona da SALÇA oldunuz. Anlayacağınız dil bu maalesef.