Dra21 Kızlar gebeliğimin başından beri kabızdım bugün itibariyle ishale döndü noldu anlamadım bişeyide farklı yapmadım bir problem mi oldu acaba göğüslerim zaten acımıyor genel olarak yorumu olan var mı endişelendim açıkçası