Kızlar ben geçen yıl bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım 6 haftalikti. Şimdi adetim iki gün gecikti ve hamilelik belirtilrimde var ama peceteyle silinince kahverengi akıntım oluyo çok fazla değil ama beni korkutuyo önceki hamile kaldığımda da oluyordu doktor normal demişti ama ben acaba diyorum yine aynı şeyleri mi yaşayacağım bu konuda beni bilgilendirirseniz gerçekten normal mi bu kahverengi leke