Merhaba arkadaşlar , eşimle aramızdaki bir tartışma konusunu sizlere sormak istiyorum , Şuan 21+2 deyim bunhafta diliminde 21 haftayı bitirmişmi oluyorum yoksa 22+0 damı bitirmiş oluyorum bir türlü ortak bir noktaya varamadık yardımcı olursanız sevinirim