Ece_burhan Temmuz veya agustos basi dogucak nasil ve kac aylık ve ne kadar almaliyim 22 haftaliğiz suan ve yavastan baslamak istiyorum
Selcennnn Ece_burhan bizde şuan 20 haftalık olduk genelde çevremdeki herkes büyük almami söylediği için ben genelde 6 9 ay olarak aldım çoğu kıyafetini. Hastane çıkışını Instagramdan isim baskılı yaptırdık ☺️
Ferahkabay Ece_burhan ince pamuk lu alın bebeğinizin vücutdu hassas o zamanlar havalar sıcak olacak ince olmasında fayda var çok almayın bence çabuk büyüyorlar kışa hazırlık yapın bence
tubimom Ece_burhan bende o aralar doğum yapicam yenidoğandan çok kışlık almaya çalışıyorum ben zaten yazda minik olacak beşli takımlar zıbın fln alt üst takımları 3 6 yada 6 9 alıyorum
anneoluyorm_ Ece_burhan bende 21+6 haftalık oldum. Tulum aldm Kolsuz zıbın vs. Ama illaki üşürler diye uzun kollu da almayı düşünüyorum
Ece_burhan Yeni dogan filan 2 tane aldim 0-3 aylik olarak sadece yeterlimi yoksa diger yas 3-6 aylik mi almaliyim
Hilalrumturk Ece_burhan benim doğumum Mayıs başı olcak o kadar yetmez mümkün değil yenidoğan 1 3yazan takımlardan 3 4 daha alın bence ben 3 6ay yazlık aldım gerisini bir ay bir buçuk ay giyer sonrası yazlık giyer
Ozgeguney tubimom kışlıkları da mı 6-9 alıyorsunuz acaba ben de Ağustosun ortasına doğru doğum yapacağım
Ipek_2017 Haziran 15-20 arası bizimki de 💕 0-3 ay ince takımlar 10 tane lazım bence ya. Kusacak , kakası ,çişi ,teri , bolca zıbın alınmalı. 6-9 aylık kışa denk geliyor ona göre alınmalı , ama bebeğin kilosuna göre de alınır .
HaA Ece_burhan ben 30 uncu haftada başladım çok fazla almaya gerek yok bence sürekli büyüyorlar ve bazı bebekler minyon bazıları daha iri oluyor.. doktorum bana biraz iri olacak dediği için büyük alıyorum iyi ki beklemişim almamışım
Tiiffany Ece_burhan Ince kisa kol alin cok cabuk isilik olunuyor nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama bulunduğunuz yer sıcak ise sadece kisa kol zibinla yazı geçiriyorum.ben istanbul bu arada.ne corap ne sapka sadece zibin buna rağmen bile isilik olunuyor. Ilk bebegim temmuz 10 dogdu üşür düşüncesi ile sarip sarmalamistim doktor kizmisti soydu bebegi havalemi geçirtceksiniz diye o gun bugundur cocuklara kalin giydirmem :)) 2.bebegim oldu Haziran 15 hep kisa kol Simdi 3.bebegim olacak mayis sonu gozukuyor yine ayni sekilde devam edicem. Yalniz sunu diyim ben oyle yapıyorum tercih sizin tabi.zibinlarin bazilarini bi tik büyük aliyorum özellikle kis ayinda giyecek olanlari cok kalin almiyorum yazada giydiriyorum kollarini kesiyorum kisa kol yapıyorum :)) extra masraf çıkmıyor zibin cok lazim oluyor
tubimom Ozgeguney evet benimde aynı zaman evet genel olarak 6 9 alıyorum erkek olacak benimki zaten o beden tam kışa denk geliyor geçen lcwdan alt donlar aldım 50 TL’den bir hastane çıkışı aldım tulumlu 3 6 aldım onuda kışında giyer kendimi büyüyünce giyer diyen babannem gibi hissettim 😂
Tiiffany Ece_burhan Birde 0-3 ay fazla almayin cabuk buyuyorlar bazı seyleri birax daha ileriye birakin.bazisi iri bazisi zayif oluyor doktorunuza sorarsanız onu duruma gore artk.mesela benim oglan 4kg dogdu.kvalidem gorumcemim aldigi kiyafetlerin hic biri olmadi 0-3 Ayi sadece 1 ay giydirebilmistim
Hilal2 Yeni doğan çok alma çok çabuk büyüyorlar bende bi kaç takım aldım temmuz basında doğum yapacagım biraz alıp çocugun durumuna göre her ay gidip almayı düşünüyoruz kıyafet işini artık heryerde herşey var
Nnanaa Ay benim listem var aldıklarımı hep yazdım bişilet alırken kafam karışmasın diye ve fazlasıyla yetiyor şu an bana 3 aylık kızım ama kış bebeği 😕
Ozgeguney tubimom aaa benim de erkek sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 😍 ben de istifçi oldum😂sürekli kupon, indirim kovalıyorum manyak gibi 😂
Seda020921 Ece_burhan 50 /56 cok az al canım cunku hemen mınıcık gelıyorlar benım 2aylık oldu ve cogunu 1 2defa gıye bıldı cok gıyemıyor 60 al cogunlukla şuan gıdırıyorum ve sahada giyer 1 ay tavsıyem cok minik alma ☺️