@“Dlkuzn”#p27034813 Cengiz andan yaptı
@“Dlkuzn”#p27034813 ücret ödemiyorsun sezeryan olduğu için iki gün kaldım normal doğum bir gün kalınıyor odada iki kişi kalıyor ama kocaman oda ev tertemiz ben bu kadar beklemiyordum özelden farkı oda da iki kişi kalması sürekli doktorlar hemşireler geliyor bebek ve sizin için sonra kalça ultrasonu olsun başka kontroller için sıkı takip yapıyorlar nerdeyse 1 ay ben gerçekten çok memnun kaldım