Merhaba deneyimli anneler ilk gebeliğim 7. Ayımıza gireceğiz yavaştan hasta çantası vs oluşturmaya başlayacağım ama hastane çıkışı hakkında herkes farklı bir şey söylüyor yeter yetmez çoğalt kafam çok karışık bende şuan 6 adet hastane çıkışı 3 adet yenidoğan tulum seti var yeterli olur mu sizce ?? 0-3 aylık ürünlerdende aldım ama hastane çıkışını çoğaltmam gerekir mi?