Kızlar bende öyle aniden öğrendim 4 aylık evliyim suan 6.3 günlük olduk ama 3 gün önce hastanaye gittim kesem büyümüş ancak bu seferde içinde beneği göremedi doktor haftaya bir daha gel dedi normal dedi belkide geç döllenme olmuştur dedi biraz endişeliyim yaşayan varmı