Diidosd Aynen benimde hiç yoktu sizinle aynı haftalarda başladı aynı kaşıntı ile şuan biraz çoğaldı ki ben çatlak kremi, kantaron yağı hatta vazelin vs. kullanıyorum tam göremiyorum ama biraz düzenli olunca kaşıntısı azalıyor ve hafifledi gibi geliyor umarım daha fazla çatlamaz. Yani demem o ki ihmal etmeyin zaten oldu diye yinede bişeyler kullanmaya devam edin dediğiniz gibi genetikle ilgili.