Reyhan552 Kızlar merhaba, idrarında şeker yüksek çıkan varmı.. bi sorun olurmu ne yapmam gerekiyor korkuyorum 😞
alcang Reyhan552 benim yüksek çıkmadı ama doktor şekerden şüphelendi bende kan verdim çok şükür temiz çıktı. Hemen kötü düşünmeyin tahlil yaptırın mutlaka
Reyhan552 alcang kanımda çıkmadı sadece idrarda çıkıyor sağlık ocağındaki doktorunda pek bilgisi yok bişey diyemedi yani
alcang Reyhan552 bana doktor kullandığın ilaçlardan olabilir demişti bence daha iyi bi doktora görünmelisiniz böyle bişey varsa da erken önlem alırsınız
Reyhan552 alcang sonuçları kendi takipli doktoruma atacağım bakalım ne diyecek bilgisi olan varsa diye yazdım forma 😐
Reyhan552 Gerçektende hak veriyorum artık aldatma poslarına isyan edenlere öyle olsa yorum yapardınız @adm
Sibelyslyrt Canım benimde idrarda çıktı şeker yüklemesini yapan doktor endokrine git rejim verir sana dedi ama ben endokrine randevu alamadım kendi doktoruma gittiğimde sonuçlarımı gösterdim endokrine gitmene gerek yok şekeri ekmeği kes bol su içilmeli tabi sana da rejim vericek büyük ihtimal şekeri kesersen korkulacak bişey yok merak etme
Reyhan552 Sibelyslyrt teşekkür ederim, cevap veren birileri çıktı sonunda doktoruma sordum bakalım bekliyorum