mrsperaa Kızlar 26 haftalığım bebeğin genelde hep sağ tarafta olur. Dünden beri göbek deliğimin yanında sertleşiyor kısa sürekli takip ediyorum ama taş gibi oluyor normal mi sizce? Ona göre doktoruma yazmalı mıyım
Nk06 Haftadayım 25 den beri sertleşiyor taş gibi oluyor doktor yarım saatte 1 olmadığı sürece sıkıntı yok dedi ,yine de herkesin hikayesi farklıdır doktoruna sor canım