kadertugrul7 bende aynı şekildeyim 15 hafta ve asla açlığa dayanamıyorum. Allah razı olsun annem ablam yapıyorlar, getiriyorlar öyle atıştırıp sonra yine yorgunluk, halsizlik hissi uzanıyorum. Çok tembelleştirdi beni yada sağ olsun yardım edenlerim var ondan ben rahatım .