Merhabalar.. Bir konu üzerine fikir istiyorum benim şuan 4. Gebeliğim ilk bebeğim düşük ile sonuçlandı bilmiyordum düşük ile öğrendim ve hem doğum kontrol hapı hem de adet dönemlerim çok sancılı geçtiği için ağrrı kesici çok içiyordum böyle bir zamana denk geldi. Sonraki gebeliğim sağlıklı sorunsuz oldu şükür oğlum var bir tane. Oğlum 3 yaşına geldiğindr kardeşi olsun istedik ve uzun bir süre sonra gebelik oldu oda 8. Haftada kalbi durmuş ama 12. Haftaya girdiğimizde fark ettik kürtaj ile alındı genetiğe gitti derken triploidi olduğu ortaya çıktı. Yani 69 kromozomlu bir yumurtayı iki tane sperm döllediği için. Velhasıl çocuk fikri aklımdan çıktı zaman geçti şuan tekrar gebeyim 7 haftamız bitti. Ama doktorum bana kan sulandırıcı iğne ve hap başlattı bu arada 2 bebek kaybı olduğu için ama sebepleri farklı. Biz kan pıhtılaşma testi de yaptırdık lakin hala sonuçlanmadı 4 ay oldu. Gebe olunca doktor sonucu boşverip direkt ilaca başlattı. Benim öyle bir sorunum varr mı yok mu belli bile değil bu pıhtılaşma olayı da kürtaj sonrası rahimde sıvı birikmesi olmuştu. Sorum böyle bir durum yaşayan var mı ve ben bu ilaçları kullanmak zorunda mıyım?