Sezeryan istiyorum diye cevremdekilerden tepki alıyorum. İlk doğumum ve bir hayli korkuyorum. Onun dışında bir kurtajim var. Kürtajdan çıkınca panik atak gecirmistim. Panik atağın dışında anksiyete bozukluğu falan ne ararsanız var bende. Doktorum bugün sordu ne düşünüyorsun diye. Sezeryan dedim. Şimdi de cevremdekiler niye sezeryan demişim diye tepki gösteriyorlar. İnsanın psikolojisini daha beter bozuyorlar.