Ay şaka gibi. Bilenler az buçuk biliyor çok şeyle mücadele verdim derken şimdi bebeğim mızmız halsiz ve burnu genzi aşırı tıkalı. Çok hapşırıyor. Gece uyumuyor gündüz uyumuyor gözleri kıpkırmızı artık.
Bende grip oldum artık nereden nasıl aldık bilmiyorum.
Çözümü olan var mı hava yağmurlu olduğu için hastane gidemedim yarın gidicem ama daha ilerlemeden hem kendim hem bebek için yapabileceğim birşey varsa önerin lütfen 🥺🥺