Twin-22 peki teşekkür ederim💕 sezaryende iyiymiş ama normal doğumu nasıl? Normalde planımız kontrollere burada doğumu memlekette ilk doğum doktorumda yapmak hala irtibattayız onunla da. Ama nolur nolmaz gidemeden erken doğum vs bişey olur, bir plansızlık yaşamak istemiyorum