Kızlar selam
21 ay önce ilk bebeğimi doğurdum spinal sezaryen ile doğum esnasında göğüsüme çok kötü ağrı girdi ve çok panik oldum bebeği alırlarken herşeyi hissettim şimdi 2. Bebeğime hamileyim 23+1 haftadayız.
Bu sefer komple bayılarak olmayı düşünüyorum tecrübeleriniz nedir komple bayılmada boğazdan miğdeye kadar boru gönderiyorlarmış mesela spinal sezaryen de 6 saat uyuşuk olduğun için ağrı olmuyordu bunda nasıl oluyor ?