Fahriye1937 Merhaba hamisler ben normal dogum istiyorum, 38.haftadayim, doktoruma sordugumda 40 oldu mu aliriz dedi, ama ben kendi gelsin istiyorum, 41 de gelecekse 41 de gelsin, siz ne dusunuyorsunuz? Bekleyecek misiniz?
Busel Fahriye1937 ben 37.haftayı atlattıktan sonra kendimce birseyler deneyeceğim vallahi 36.yım şuan pazartesi itibari ile hurma yemeye basla dedi doktorum 37.bitip 38e girdiğim an artık ne var ne yok Allah ne verdiyse 😂 gelmesini saglayacagım. Baş asaga zaten bebis
Edahzrr Fahriye1937 benim şuan 40+3 canım hâlâ gelmiyor sancım yok 41 de suni deneyecek en son çözüm sezeryan işte
sevindan1 Fahriye1937 hurma yiyin hergün 3-4 tane açılma yapıyo rahim ağzını esnetiyo normal doğum olacaksınız başlasın şimdiden
Busel Eluf Ay valla normal gelsin kilo milo alır 40a 41e kadar bu sefer doguramam sezeryan istemiyorum aklımın ucunda bile yok ters durum olmadıkça 😅 evin içindeki merdivenleri in çık yapcam artık 1 2 hafta daha dayanayım😅