Merhaba, bugun normal kontrol için doktora gittim. 12+1 haftalik gebelik ense kalinligi 2,6 cikti. Doktorum 2 alti isteriz diyerek kesinlikle fetal dna önerdi. Tabi ayni gün bugun verdim kani. Sonucu bekliyorum. Rabbimden gelen hersey kabulum aldirmak vs aklimdan asla gecmiyyor. Ama her anne gibi istiyorum ki evladım sağlıklı olsun saglikla dogsun. Lutfen bu mubarek gunlerde dualarinizi esirgemeyin. Hepinizden dua beklerim.