esra0606 Kızlar 35+3teyim,bugün ilk defa nst.ye bağlandım doktor kasılmaların var bu kadar olmaması gerek dedi, yürüyüşü filan bırak istirahat et dedi, aynı durumu yaşayan oldu mu sizlerde de bu haftada çıkmış mıydı kasılma?
Mlsayca_07 esra0606 benm 33 haftada aşırı kasılmam vardı ve pecetede kan gördüm apar topar hastaneye gıttım rahım duvarım yumuşamış suan 35 haftadayım aşırı kasılmalar yok ama arada taş gıbı oluyo ilaç verdi sana dedıgj gıbı yürüyüş yok dedi dınlen full dedi bende öyle yapıyorum