Merhaba canım anneler bu gün detaylı utrasonum vardı daha önce yazmıştım kafasında kist çıktı diye bu gün burun kemiğinin kısa olduğunu dawn sendromlu olduğunu öğrendim çok üzgünüm sıvı almak istediler izin vermedim bir tedavisi yokmuş dedi bende başım ğstüne aldırmayı düşünemem 5 aylık oldu dedim imzamı atıp çıktım kafama çok takıldı çok üzüldüm gelecek olan allahtandır 2 evladım var çok şükür rabbim onunda kolaylığını versin sağlıklı bir şekilde gelir bize umarım