Tubag1 Kızlar ara ara kasık ağrılarınız oluyor mu ablam karnın büyüyor rahmin genişliyor bebek büyüyor artık normal diyor ama ben ilk gebeliğim herşeyi merak edip sorguluyorum ? Sizde durumlar nasıl ?
Tubag1 Eylulkelebegi yaa öyle mi Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 göbeğimin hizasında karnımda ağrıyor ara ara ama geçiyor kalıcı değil karnım büyüdüğü için mi oluyor acaba ?
incitanesi__ 26+1 im ve daha dün çok ağrı çektim kasıklarımda çok şükür bugün bişeyim yok ama çok normal bu ağrılar
Tubag1 incitanesi__ Aaa aynıyız bende 26+1’im bunu duyduğuma sevindim peki göbeğinizin hizasında karnınızda ağrıyor mu ara ara ablam karnın büyüyor ondan diyor karnın geriliyor artık diyo
Tubag1 Melekler12 ya çok teşekkür ederm bende tedirgin oldum saçma sapan ablamda normal diyor ama ben yinede buraya yazmak istedim teşekkür ederim
Melekler12 Tubag1 bunuda cevaplamak istedim canm 26+4 karın genişlediği için deride ağrı olması çok normal bendede oluyor korkma bebislerimizi sağlıkla kucagimiza alalım ins 🙏❤️
incitanesi__ Tubag1 karın ağrısı yaşamadım ama kasık ağrısını dün çok yaşadım , karnım çok gergin mesela ve çok sert , dediğiniz gibi karnımız büyüyo özellikle 4-5 gündür inanılmaz büyüdü inanamıyorum 😂
TugSozTan 26.haftayız şuan için herhangi bir ağrım yok ama olursa zaten artık çok normal :) şurda 30 haftaya ne kaldı
Tubag1 TugSozTan benim bebeğin eşi aşağıdaydı lekelenmelerim oluyordu bana gezmek dolanmak yasak progestan kullanıyorum şükür çıkmaya başlamış yukarı ama bu sefer de gittğimdr doktor amniyon sıvısı biraz fazla dedi şeker yüklemesi yaptırdım şükür sonuç iyi çıktı pazartesi muayeneye gidicem bakalım ne durumdayım 😕
Tubag1 Melekler12 yaaa çok sağolun Allah razı olsun içim rahatladı yorumları okuyunca sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla 🤲🏻💓
[silindi] Tubag1 banada fazla dendi erken doğum riski oluyormuş galiba şeker yüklemesini haftaya yaptıracak bende inşallah her şey iyidir :(