Gmzesr doktora görün hemen. Bende de kahvrengi lekelenmem olmuştu. Doktora gittim normal dedi gönderdi. Ertesi gün yine devam etti başka yere gittim. Nasıl normal dedi doktor dedi kızdı düşük tehlikesi dedi muayene edeym dedi etti kalp atışı durmuş bebeğin. Sonra ben yine başka yere gittim orda da muayene ettiler. Kalp atışı yok dedi kürtaj oldum. Şunu unutmayın. Her gebelik kişiye özeldir. Başkasında yerleşme kanaması olur, kişiden kişiye değişir. Sizde olan farklı olabilir. Bu tür durumlarda doktorunuza danışın ve kalp atımı sesini dinleyin. Sonra pişman olmayın.