Hanımefendi hiç üzmeyin kendinizi aşk olsun, siz gebesiniz ödem olabilir, gebelik şekeri olabilir, genetik yatkınlığa bağlı olabilir. Mümkün mertebe çok su için lütfen ödeminizi azaltır. Kiloya bağlı tansiyonunuz da yükselmesin diye hamurişi ve tuzu azaltıp protein ağırlıklı beslenmeye gayret ediniz. Şeker yüklemesi için vaktiniz geçmiş değil diye biliyorum, buna hekiminiz karar vermeli. Sebeplerini araştırın ve aman diyim bebeğinizi, sizi düşürecek şekilde kısıtlayarak beslenmeyin. Çok yemek değil, iyi yemek önemli. Ben de çok iştahsızım, iyi beslenebilmek iştahsız insan için de inanın zordur. Tıkanıveririm hemen, benim de bu iştahsızlığa rağmen kilom az değil. Çeltiklenmem var, bebeğimde gelişim geriliği var. Şu an onun ve kendi sağlığıma odaklandım. Bir de bugün hasta oldum, antibiyotik başlamak zorunda kaldım. Anlayacağınız Allah beterinden korusun hepimizi her zaman. Siz de güzel kalbinizi bozmayın, stres bile bağırsaktaki bir bakteriyi deaktif ederek kilo alımına sebep olan bir faktör. Sevgiler ve şifalar❤️