Srnrcvs Acayıp cok aclık hıssı olusmaya basladı mıde bulabtılarım hafıfledı halsızlıkte öyle ama yerını aclık hıssı aldı öyle bı his ki resmen agrıyo miğdem ama yemek yemek canım ıstemıyor bunu yasıyan varmı
Merakliana6 Bir tane eczaneden şeker ölçüm cihazı alın genelde şekeri olan insanlarda oluyor ben mesela insülin kullanıyorum şeker hastasıyım yemeği yedikten 1 saat sonra deli gibi acıkıyorum genelde şeker kaynaklı olabiliyor
femme Merakliana6 aynen bende ilk 3 aylik dönemde çok acıkıyordum hala da acikiyorum dediğiniz gibi gebelik şekerim cikti . Diyet ile düzene girdi çok şükür
Merakliana6 femme 3 yıldır şekerle savaşıyorum 🙈Artık her durumu yaşadığım için anlayabiliyorum. Bir de ben şeker yüklemesi yapmadan düzenli ölçe ölçe buldum Allah’ın izniyle . Açlık 1.saat 2.saat baktım yüksek geliyor zaten gerisi insülin 👀