bebekkkkkkk000 https://imgyukle.com/i/Qv84Ky https://imgyukle.com/i/Qv8bHp Kızlar 2 ayrı test yaptım sizce varmı daha koyu olan test 2 dkkada çıktı daha silik olan test 10-15 dakika sonra belirginleşti 25 inde adet olmam gerekiyordu olmadım adet olacakmış hissim vardı test yaptım böyle çıktı
gulsahklkn bebekkkkkkk000 Bence var bende ilk attığın fotoğraftaki gibi öğrenmiştim ikisinde de çıkmış sonuç olarak ama en garantisi kan vermek sabah kan verin yok bekleyemem derseniz benim gibi yakında tıp merkezi varsa 1-2 saate çıkıyo sonuç ☺️
bebekkkkkkk000 gulsahklkn Ben acile gittim canım kan vermek için biz acilde gebelik testi yapmıyoruz sağlık ocağında yaptırın dediler inşallah yarın sabah erkenden sağlık ocağına gideceğim😊
Betbet98 bebekkkkkkk000 kan verdin mi? Bence hamilesin ne kadar güzel bir duygudur kim bilir🥹 rabbim bana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah:(
bebekkkkkkk000 znkara evet awox marka birini önce yaptım ümidim yoktu o yüzden ikisini aynı anda yapmadım birini sabah yaparım dedim 2. Çizgi çıkınca su içtim tuvaletim gelsin diye ikinciyi yaptım sonra aralarında yarım saat var testlerin
kadertugrul7 bebekkkkkkk000 evet var yanilma payi olsa ikincide cikmazdi çizgi hayirli olsun kan verin direk
Aysel_krdg bebekkkkkkk000 amin benim testimde silik çizgi çıktı kan verdim bekliyorum inşallah vardır ikimizinde Allah isteyen herkese nasip etsin
kadertugrul7 bebekkkkkkk000 rabbim hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah sağ sağlim kucaginiza alırsınız hayırlısı ile inşallah 🤲❤️
bebekkkkkkk000 Aysel_krdg inşallah rabbim hayırlı evlatlar nasp etsin ikimizede isteyen herkesede🤲🏼♥️kaç aydır yada yıldır beklemedesiniz😘
bebekkkkkkk000 Meleklerininannesii Ayy inşallah çok heyecanlıyım keşke şimdi kan testi verebilseydim beklemek çok zor :)))♥️
Aysel_krdg bebekkkkkkk000 1.5 yıldır canım şubatta kimyasal gebelik geçirdim bu ayda silik çizgi var bakalım inşallah vardır
Meleklerininannesii bebekkkkkkk000 yarın ilk işin kan vermek olsun canım benim bir de günün de geçmiş yaa vardır inşallah testler de bunu gösteriyor 🥹💕🙏🏻
bebekkkkkkk000 Aysel_krdg Evet kuzum ilk kez olacak eğer varsa bizde 1.5 yıldır bekliyoruz hiç gebe kalmamıştım eşimde varikosel var morfoloji filan 0 dı takviyelerle 2 ye yükselmişti takviye ilaç kullanıyordu inşallah vardır rabbim hayırlısını nasip etsin cümlemize🤲🏼🤲🏼