Merhabalar. Dün sezeryan doğum için doktorum gub vermişti ama ağır grip geçirdiğim için doktor uygun görmedi. Yüksek ihtimal sıkıntılar çıkacagini belirtti. Covid için test istedi ne olur ne olmaz diye. Pozitif çıkti . Bu şekilde doğum yapan var mı? Cuma günü sabah için gün verdi.