momlife_7 Yemeklerden sonra tokluk şekeri mi ölçüyorum normal sonra acıkınca açlığımı ölçüyorum bi kac gündür 96,99,100 falan çıkıyor bi 3 gün falan oldu 😟 bişey olmaz değil mi çok korkuyorum ya 🥺