Merhaba güzel anneler yarın doktor kontrolümüz var hem kardiyoloji hem kadın doğuma. Ritim bozukluğum var, doğumdan korkuyorum ve korkunca, üzülünce, heyecanlanınca daha da çok çarpıntılarım artıyor ve tansiyonum yükseliyor elim ayağım boşalıyor ☹️. Kadın doğum doktorum kalp doktoru onay verirse sezeryan yaparım yoksa normal denetiriz kalbinde ve bebekte sorun çıkarsa acil sezeryana döneriz dedi 🥺 Bana dua edin nolursunuz yarın doktor sezeryana onay versin ve gereksiz stresten korkularımdan uzaklaşayım.❤️🙏