Sağlıkla kucağına al canım, ben aynı şeyi 7. Haftamda ve 10. Haftamda yaşadım bende inanılmaz korkmuştum doktor bebeğe baktı herhangi bir sıkıntı yok bazen olabilir demişti. Ben sürekli yattım sol tarafıma ve de ayaklarımın mutlaka kalp hizama gelecek şekilde altına yastık koydum.hiçbir ani hareket yapma herhangi bsey kaldırma veya ittirme. Geçer Allahın izniyle ♥️