dml33 minnakannesi38 enfeksiyondan yaptim ama idrar mi kandakinden dolayimi bilmiyorum kese delindi suyum bitti
Derya341986 minnakannesi38 valla ben dün idrar tahlili yaptırdım lökosit 10 12 çıktı yine en başından beri var
EvinG Muhammedamine bende bol lökosit bol epidel yazıyor doktor iki kullanımlık şase verdi ama bence geçmedi çünkü idrar yaparken kasıklarım çok ağrıyor çaresi yok mu daha 18 haftalık hamileyim
Muhammedamine EvinG benimde lökosit 8 çıktı bana munurol diye tek kullanımlık saşe bir ilaç verdi kullandım geçen hafta benim ağrım fln yok ama yoğun sarı akıntım var devam ediyor sanırım benimde geçmedi testi tekrarlycam bende
EvinG Muhammedamine bende başta 15 20 lökosit çıktı bende munorul kullandım iki hafta sonra yine ağrım oldu testi tekrarladım bu sefer daha da ilerlemişti geçmiyor belli ki bende akıntı hiç yok sadece ağrı var
Cansugomur Bende de hiç bir belirti yok ama enfeksiyon var anlamadım yani nasıl bişey bu 😢erken doğumdan korkuyorum valla