Ben 3 sene önce medikal parkta normal doğum yaptım . O zaman Şeyma hanıma gidipdum . Şimdi tekrar hamileyim halide hanıma gidiorum . Süreç prenses doğum yok . Sancılarım gelmişti ve beni almışlardı . Sancı odaları var zaten . Orda banyoda sıcak suda beklemiştim ben o sıcak suda 40 dakikada tam açılmam olmuştu doğuma almışlardı . Sancı sürecinde 1 ebe hep başında bekliyo zaten sen odanda sancını çekiyorsun Plates topu falan veriyolar sana açılman olması için . Sonuç acılmam olunca ebe hemen doktoru aramıştı doktor gelip doğurttu ve dikişssiz bitmişti sürecim . Hastane çok rahattı sancı odaları sıcak su banyoları çok iyiydi . Doğumda doktor bişey yapmıyo zaten işi yapan biziz o sadece ıkınman gereken anı söylüyo sana . Şimdi gene medikaldeyim ve şimdilik Halideden memnunum . Bu arada benim ilk doğumumda 2 doktorum vardı yani şimdi medipolde olan saadet hanım o zamanlar Pendik bölge hastanesinde çalışıyodu ona da gidiodum . Oda gayet iyiydi