Kızlar, sanırım salgın varmış anlayamadığım bı şekilde dün burun akintim vardı alerji sandım alerji ilacı içtim geçmedi biraz sonra grip oldugumu anladım, bütün gece su gibi burnum aktı,nefes darlığı, vücut ağrısı. Aniden oldu hepsi çok şaşırdım. parol içtim iki kere fayda etmiyor. Bir de kasılmalarım var o da ayrı zaten.. hâlâ çok kötüyüm, var mı böyle olan tavsiyesi olan ??