Esmacelikdeniz Merhaba kızlar normalde ben evde lazer epilasyon yapıyorum ancak İnternete baktım zararı yok bebeğe fakat kararma ve tüy artışı olur diyorlar siz nasıl yapıyorsunuz ağda jilet vs jiletle alsam daha da kalınlasir diye korkuyorum 5 haftalık hamileyim
Linameyra Esmacelikdeniz benim tüy sorunum yoktu hamilelikle birlikte başladı ve ağdayla almaya çalıştım falan cildim aşırı hassaslaştı acısı ayrı morarması ayrı eziyet oldu jilet kullanmaya başladım mecburiyetten ama hata yaptım sonra önünü alamadım. Dayanabiliyorsan ağdayla devam et çünkü sonlara doğru artık karnının büyüklüğünden baya zorlanacaksın en azından daha az tüylenme olur.
Eeesraaa Canım bende lazer epilasyon için bir merkeze gidiyordum hamile kaldıktan sonra sordum artık devam etmemem gerektiğini söylediler ağda yaptırabilirsin jilet kalınlaştırır