annoid Merhaba kizlar.Benim son idrar testimda protein 0.22 cikti.Normalden cok oldugunu ve tehlikeli oldugunu soyluyorlar.Sizde protein cok cikdigi oldu mu?
THale annoid benim üç hafta boyu protein çıktı ama tansiyon yüksekliği ile birleşince gebelik zehirlenmesi deniyor . Sürekli ölçüyordum , en son idrar tahlilinde çok şükür negatif çıktı . İdrar yolu enfeksiyonunda da protein kaçağı oluyormuş
annoid THale evet idrarda enfeksiyon var.Amma tansiyon gebeligimin ilk gununden beri normal cikiyo hic bi zaman yukselmedi
THale annoid O zaman kendinizi telaşa sokmayın , stres yaptıkça bebiş de hissediyor . Tansiyon takibi yapın , normalse inşallah bişey çıkmaz