Selin356 5+5 haftalık hamıleyım ağzımın içi zehir gıbı bazen çok halsizlik çöküyor el ayaklarda üşüme baş ağrısı bel ağrısı normal mi
Selin356 Asyos34 hadi ya ay korktum enfeksıyon falan mu var diye niye böyle oldum içim rahatladı birden böyle titreme geliyor
Sebnem9593 İlk zamanlar çok vardı bende de titriyirdum her kes ince giyinirken ben kat kat giyinsemde üşüyordum zamanla azaldı Hic bir sorun da çıkmadı buna bağlı ne enfeksiyon ne kan azlıgi hicbisey
Selin356 Sebnem9593 yaa öyle mi canım aynen ben oyleyım suan tir tir titriyor içim ağzım zehir gıbı acı bi tat var gece ceket giyip yattım uyumuşum sonra bi alev bastı cıkardım ay ne yapacağımı şaşırdım ınslalah geçer canım bi an once