Kizlar selam❤️son adet tarihime göre bebeğimin 23+1 haftalık olması lazım ama 3 ay önce gittiğim doktorun bana dedigibe göre bebeğin 22+3 haftalık olması lazım bugün, geçen hafta doktora gittim onun dediğine göre 25 haftalık miş neden böyle haftaları fazla söylüyorlar bebek mi çok önde büyüyor kafam çok karıştı net bişey demedi önde yada geride demedi siz ne düşünüyorsunuz??