Selam anneler. 37. Haftamdayım Bugün muayenem vardı.
Doktorum şekeri azaltmam gerektiğini bebeğin suyunun fazla olmaması gerektiğini söyledi. Birde biten ilaçlarım arasında Magosit vardı yazması için söylediğimde bu ilacı artık kesti. doğumu süresini uzatıyor dedi. Aranızda kullanan varsa kontrol günü doktoruna sorabilir bilginiz olsun