ozgem_34 Ben korkmuyorum genetik olabilir eşim tokatlı shjshshs 😄 yuvarlak kafa çekik göz elma yanak bişey olacak gibi ilk zamanlar çok korkuyordum koca kafalı olur diyordu herkes ama napayım yani evlat 😄😄 bende sezeryan düşünüyordum doktor normal doğuma çok müsaitsin dedi kanalada düştü bebiş bakalım 🤦🏻♀️ hayırlısı neyse o olsun 🙏🙏