Meryemeliz27 Merhaba kızlar 14 haftaya kdr doktorum erkek dedi 15+2 oldu farklı bi doktora gidince hayır net belli bu kız dedi sizce ben kime inanmalıyım cinsiyetten anlayanlar bi bakabilir mi siz neye benzettiniz
3babymom Meryemeliz27 ben de kıza benzettm fakat erkek ve kız diyen dr haftası iyiyken söylemiş nasıl yanilmis onu cozemedim 14 hafta iyi bir zaman yani
Meryemeliz27 esmerella37 anlam veremedim bnde içime hep doğan erkek ama 14 haftalık doktorum çkıntısını gösterdi bize 15 haftalıkken diğer bi doktor bak hiç çıkıntı yok ki dedi
Meryemeliz27 3babymom bnde şaşırdım erkek pipisi 14 haftalıkken farkedilmeyecek gibi değişik çünkü hangisine inanacağız bilmiyorum
esmerella37 Meryemeliz27 ben keseye bakıyorum kesene bakarsak erkek cnm gonlunden gecen neyse o olsun saglıcaklı olsunda 🤲🏻🤲🏻