Beyza12345 Canım normalde ben gebe kalmadan önce 4 günde 1 tuvalete çıkardım. Kabız değildim ama sindirim sistemi yavaştı. Hamile kaldığım günden beri hergün çıkmaya başladım. Sindirim sistemim düzeldi. Şimdi 18 haftalık olduğumuz için bazı takviye ilaçlara başladık. Demir , omega 3 , magnezyum gibi ilaçlar beni ishal yaptı. Yaklaşık 2 haftadır ishalim. Yine günde 1 kere sabahları çıkıyorum ama malesef bir garip oluyo 😁😁😁