Kizlar cuma sabah doğumum var dün kızımı okula bırakırken ıslandım bugün boğazlar şiş geniz akıntısı ya kalktim hemen kizimada geçti ikimizde sabahtan beri ıhlamur çorba içip duruyoruz yarın düzelmem lazım fikir verin lütfen ilaç kullanamıyorum malum pastil önerdi doktorum onu aldırdım ama boğazım cayır cayır yaniyo sanki varmı şöyle direk kesen bı formülu fikir olan