Ygmr_123 aynen canım. Hastane doğumhanede yattım 4 gün perişan oldum. Aç susuz hep nst ye bağlı yattım. Hiç çıkmadı sancım. Onlara kalsa doğuma kadar orda yatırcaklardı ama telfon da yasak dediler annem eşim dışarda perişan oldu ben içerde. Başlarım yapacağınız işe dedim çıktım😂 evimdeyim şükür. Orda psikolojik olarak bile ağrısı olduğunu hissediyomuş insan evimde rahatım şükür ama sürekli kendimi dinliyorum sancım vs var mı diye. Şükür iyim şimdilik. 1 hafta dah gitse yeter bana. Evde de elimden geldiğince yatıyorum hep sağolsun annem yapıyor herşeyi. 1 hafta daha içimde tutmayı planıyorum nasip bakalım 😅