Benm de gebelik sekerim cıktı. Geçen haftadan bu yana çok dikkat ettim yuksek cikarsa gel insulun basliycaz dedi dahiliye doktorum. Cok sukur biraz düşürdük ama bugün kahvaltıdan sonra yukseldi zaten bugunde kadin doguma muayenm vardi gittim. 28 haftalik hamileyim gecen hafta bebegimin kilosu 950 gr çıkarken bu hafta 1550 kg dedi. 1 haftada bu kadar kilo alması normal gelmedi bana o kadar da dikkat ettiğin halde şekere bağlı olduğunu düşünürsek.. Dr normal dedi alması ama bilmiyorum başına böyle birşey gelen var mi?