Zeynep_1997 Hamilelikte şekeri yüksek olan anneler düşürmek için neler kullandınız diyette neler yediniz
yagmur50 Zeynep_1997 diyetisyen kişiye özel liste veriyor canım ona uyarsan düşer benimki o şekilde kontrol altına alındı şuan kaçamaklar yapıyorum sürekli 🤭
AFamfs Zeynep_1997 Her öğün protein ağırlıklı beslenin basit karbonhidrattan uzak durun, tehlike yoksa yürüyüş yapın paket gıda tüketmeyin ben şeker hastasıyım bu şekilde düşüyor sadece
Zeynep_1997 AFamfs evet bende ekmeği filan kestim roka tere yoğurt bol salata ve köfte et balık türü yiyorum akşamları da düşüyor gebelik şekeri sanırım inşallah doğumdan sonra geçer 🙏🏻
Zeynep_1997 AFamfs çok geçmiş olsun tarçın da öneriyorlar sütün içinde yada yoğurdun içine katıp yiyin dengeliyormuş
AFamfs Zeynep_1997 Yok benim doğuştan bu 2. Gebeliğim çok zor geçiyor ama onlar için herşeye değer 😇 tarçın hep hayatımda Türk kahveme, sütüme, elma dilimleyip üzerine serpiyorum. Çubuk olarak suyuma katıyorum.
Gokce35Z Önceden tokluklarim yüksek çıkıyordu bu ara açlıklarim 100/104 çıkıyor açlığı düşürmek için ne yapmak lazım dün doktora gittim açlıklar yüksek çıkarsa gel dedi açlığı nasıl düşürürüz
Zeynep_1997 Gokce35Z canım ben tarçınlı süt içiyorum gece yatmadan açlık şekerim düzeldi 1 çay kaşığı yoğurt yada süte kat karıştır iç kan şekerini düzenliyor tarçın benim içtiğimden beri 100 89 filan oldu düştü
Zeynep_1997 Gokce35Z umarım düşer sizinki yüksek değil sınırda biraz diyetle düzelir benim 176 larda 270 lerdeydi düşüyor yavaş yavaş
Gokce35Z Zeynep_1997 normalde 85 91 vs cikiyordu ama şimdi 104 100 vs çıkıyor doktora gittim dahiliyeye böyle giderse tekrar gel insülin verelim dedi ama 95 en fazla dedi
Zeynep_1997 Gokce35Z sınır 105 diye biliyorum ben doktoruma her gün atıyorum 101 E filan normal diyor toklukta 140 sınır
Zeynep_1997 Gokce35Z insülin kullanmadan önce kadın doğum doktoruna danış derim benimki şu değerlerde önermiyor çok yüksek değil diye
Gokce35Z Zeynep_1997 95 dedi dahiliye doktoru kendi doktorumu aradığımda dahiliye ile yürüteceksin bu süreci demişti daha gidemedim kadın doğumcuma 10 Nisan’da randevum