Hilalay11 Kızlar ben kızıma Umay ismini istiyorum ama yanına Lina ya da Sare ismini eklemek arasında kararsız kaldım yani peygamber efendimizin de sünneti olduğu için iki isim o yüzden kafam karışık siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
Gizem3544 Hilalay11 kızda tek çünkü kızlık soyismini falan kullanmak isterse uzun oluyor erkek olsa sorun olmazda
SheeR Hilalay11 bizde en başından beri umay istiyorduk koyacağım da hep tek isim olsun istemiştim ama eşimi ikna edemedim Asel Umay koyacağız