Brn-brnnn Merhabalar 🌼🌼 Folik asiti gebeliğinizin kaçıncı ayına kadar içtiniz. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🙏
Esma1993 Brn-brnnn gebelige hazirlikta 2.5 ay kullandim hamileligimde de ilk 3 ay kullandirtti dr ben laak folat kullanmistim
ilgihazaal Brn-brnnn 12. Haftaya kadar ama sonrasinda omegali multivitamine gevtim icinde folik asit bulunuyor bu yuzden doktor ekstra kullanmana gerek yok dedi
Betulakarr Brn-brnnn doğuma kadar kullandiriyor doktorum icinde hersey var ictigimin re Genesis max adı
Dmtaltn Brn-brnnn ilk üç ay sadece folik asit içtim sonra multivitamine başladım onun de içinde folik asit vardı
Binnur-cam Brn-brnnn 8 9 haftamda bi başladım 36 haftama kadar kullandım şimdide vitamin d3 başladık ..