Tugce78 Bugün kontrolden geldim 31+2 bebeğim 1682 Gr dedi. Kilosunun düşük olduğunu söyledi çok moralim bozuldu şuan bu durumu yaşayan varmı ne yemeliyim🥴😔😔😔