EMFE çok anaç o kadar hoşuma giderdi ki, ama yaşadığım ilgisizlikten sonra şok oldum. Kanamam olduğunu söylüyorum doktor acile git ben bi şey diyemem diyo. Bide defalarca aramamdan sonra olan bi durum yani zor ulaştım. Ben zannediyorum ki sıkıntılı bi şey olunca gelecek ekstra ücrette istese veririm ama doktor güveni çok başka. Yaşadığım travmayı anlatamam 1 aya yakın içimde ölü kalmışlar beni zehirleme sınırında acil kürtaja alındım. Doktor olarak tatlı dilli hoş bi kadın ama panik anında bana yardımcı olamadıktan sonra annemle de konuşur tatlı dil dinlerim