Oglununannesi
Ben de Burcu hanımdan memnun olmayan bi tek benim zannediyordum 🙂 En başından beri Medipol mega da Nagihan kaya ya gidiyordum. Bir arkadaşımın ısrarıyla Nagihan hanımdan gayet memnun olmama rağmen bir şekilde randevu ayarlayıp medipol esenler Burcu hanıma gittim 33. haftamda. Belki de elektriğimiz uymadı bilmiyorum ben tavırlarından çok hoşlanmadım. Kendisine de açıkça söyledim Nagihan hanımdan çok memnundum ısrar üzerine size geldim diye 🙂 Sormadan hiç bir detay vermiyor. Bütün muayene boyunca suyu iyi, kilosu iyi, boyu iyi diye tekrarlıyor o kadar.Ellerini yüzünü görmek istiyorum diye özellikle sorduğumda gösteriyor sadece. Bir de sonradan sezaryen yanlısı olduğunu duydum yine aynı arkadaşımdan, ama ben normal doğum istiyorum dediğimde bir şey söylemedi. 2 kere muayeneye gittikten sonra canım Nagihan hanıma geri döndüm 🙂 Çook çok memnunum çok daha samimi ve güler yüzlü. Şimdi 37. haftadayız. Şansınız varsa iki dr da deneyin tabiki. Önemli olan hasta-dr arasındaki elektrik ve uyum. Ama beklemek istemiyorsanız 2 doktoru da tercih etmemeniz gerekir çünkü ikisi de çok yoğun.